poniedziałek, 3 marca 2014

ZAWIESZAM

Cześć kochani !! Mam dla was złą wiadomość !! Zawieszam bloga na dwa tygodnie !!!!!! Jestem bardzo smutna że nie piszecie komentarzy nie motywujecie mnie do tego żebym dalej pisał tego bloga i postanowiłam że jak tak dalej będzie to po prostu usunę go i będzie spokój. Pisanie dla was sprawia mi to ogromną przyjemność to nie dajecie mi wyboru. Coraz mnie nawet czytelniczek/ czytelników wchodzi na mojego bloga czym jestem załamana. Przedtem czytało mój jeden rozdział ponad 70 osób a teraz nawet nie dojdzie do 30 co się z wami dzieje. Kocham was i do zobaczenia za dwa tygodnie może, a może już mnie wgl nie zastaniecie. Także pa :** :(

3 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać nn <3 papa wracaj szybko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę wracaj szybko.Trafiłam na twojego bloga dopiero dzisiaj i chciałabym czytać go dalej.Więc proszę wracaj szybko <3 :*

    OdpowiedzUsuń