niedziela, 8 grudnia 2013

Libster Award Blog

Libster Award Blog

Zostałam nominowana do Libster Award Blog przez Karoline Figaszewską 

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować boga, który Cię nominował.

Moje nominacje :
4.  Love Me Like Do 
5.Ever And Forever  
6.Believe  
7.The Biggset Secret ? I Love You  
8. My Purple World
9. ----------------------------
10. ------------------------------
11. ----------------------------

Pytania od Karoliny Figaszewskiej :

1. Dlaczego założyłaś bloga ?
Ponieważ chciałam zobaczyć czy innym się spodoba takie opowiadania i czy wgl mogę się brać za pisanie 
2. Należysz do jakiegoś fandomu ?
Tak należę do Belieber :)
3. Ile masz lat ?
Mam 14 lat :* 
4.Ulubiony kolor ?
Fioletowy 
5. Jakie jest twoje hobby ?
Moje hobby to taniec chodź tak tego publicznie nie pokazuje i pisanie opowiadań :D
6. Masz rodzeństwo ?
Tak mam młodszego o 7 lat brata, który jest natrętny, wkurzający i wgl jak to brat.
7.Masz jakiegoś psa lub kota ?
Mam psa który wabi się Gacek :D Który by nawet złodziej nie ruszył jeszcze pokazał gdzie co leży -,-
8.Czego się boisz ?
Zdecydowanie pająków 
9. Co bardzo lubisz ?
Ojj wszystko bardzo lubię, powiem tak to co się rusza ;)
10. Masz drugie imię ?
Tak ;) Patrycja :*
11. Na czym byłeś/łaś ostatnio w kinie ?
Miałam zamiar iść na Igrzyska Śmierci ale samemu to tak dziwnie. A tak to nie pamiętam na czym ostatnio byłam. Nie mam czasu po prostu.

 Moje pytania :
1. Dlaczego założyłaś bloga ?
2. Ile masz lat ?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
4. Imię przyjaciółki/ przyjaciela ?
5. Ulubiony kolor ?
6. Gdzie mieszkasz ?
7. Twoje największe marzenie ?
8. Ulubiony cytat ?
9. Kolor twoich włosów ?
10. Jak dasz na imię swoim dzieciom ?
11. Jakie jest twoje hobby ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz