czwartek, 17 kwietnia 2014

Rozdział 27



Wyszłam z domu, a ten wziął mnie na ręce w stylu panny młodej i zakręcił.
- Justin wariacie puść ! - śmiałam się
- Cieszę się że ciebie mam - pocałował mnie
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Justin
Wszedłem do klasy i pierwsze co to przeprosiłem nauczycielkę że spóźniłem się na lekcje.
- No panie ... - zamyśliłam się
- Bieber - uśmiechnąłem się i usiadłem do ławki za Austinem
- No panie Bieber pierwsza lekcja, a pan się już spóźnia
- No przecież przeprosiłem - powiedziałem głośniej
- To się cieszę i ma się więcej to nie powtórzyć - już nie lubię tej baby, jakaś pojebana czepia się.
Lekcja minęła szybko. Przerwę spędziłem z Mają, aż do lanczu. Usiadłem z chłopakami do stolika i zacząłem gadać razem jeść swoje danie. Gdy nagle podbiegłą do mnie Milena zdyszana.
- Justin nie powinnam ci tego mówić bo Maja nie chciała, ale Maja wymiotuje w łazience i słabo jej - powiedziała smutna
- Że co kurwa ?? - wykrzyknąłem, aż wszyscy się na mnie popatrzyli - Zaprowadź mnie do niej
Razem pobiegliśmy do damskiej, wbiegłem do niej i zobaczyłem Dianę i Maję cała bladą.
- Kochanie co Ci jest ? - uklęknąłem przed nią
- Milena kazałam ci mu nic nie mówić. Nic to tylko zatrucie, zaraz mi przejdzie
- Justin chodź musimy pogadać - złapała mnie za rękę Diana i wyszliśmy z kibla. - Maja mi mówiła że no wiesz ten teges wczoraj
- No, mów co i jak
- A używaliście, znaczy ty używałeś ? - spytała
- Nie
- To już mamy rozwiązanie - uśmiechnęła się
- Że co o co ci chodzi ??
- Jesteś aż tak głupi, czy udajesz, Maja jest w ciąży, wszystko na to wskazuje, mdłości, wymiotuje i do tego słabo jej
- Boszz ! Ona musi zrobić jeszcze test żeby wiedzieć na 100 % czy jest w ciąży. Kurwa jak tak to będę ojcem, nie spodziewałem się tego. - jestem zaskoczony,a zarazem szczęśliwy. Weszliśmy do toalety i Diana od razu wyjaśniła Mai co chodzi jej po głowie i jakie ma podejrzenia. Po szkole poszliśmy od razu do apteki po test ciążowy. Żeby jej mama nic nie podejrzewała, poszliśmy do mnie do domu, ja usiadłem na sofie wyczekując odpowiedzi. Po kilku minutach usłyszałem pisk. Szybko pobiegłem do niej a ona ze łzami w oczach rzuciła się na mnie i szepnęła mi na ucho.
- Będziesz tatą - uśmiechnąłem się na samą myśl
- Boże nie wiesz jak ja się cieszę - przytuliłem i zakręciłem wokół własnego osi
- Właśnie widzę - zaśmiała się
Puściłem ją i pocałowałem w głowę
- Kocham Cię - powiedziała
- Ja ciebie mocniej
* Maja
- Będzie Jacob i Amelia - wykrzyknęłam
- Niee Olivia i Daniel
- Nie kłuć się ze mną bo i tak nie wygrasz
- Nie kłócę się z tobą. To raczej ty kłócisz się ze mną - zaśmiał się
- Pff... - odwróciłam się
- Foch forever ? - zapytał
- Możee - przedłużyłam
- No nie fochaj się - podszedł do mnie i przytulił
- Pfff - skrzyżowałam ręce na piersiach
- Dobra to ja też będę się fochał - usiadł na sofie i udawał obrażonego
Przez 20 minut siedzieliśmy w ciszy w dwóch końcach pokoju.
- Dobra ja tak nie mogę - podniosłam ręce,a Justin się zaśmiał
- Wiedziałem
Spojrzałam na zegarek na ścianę który wskazywał 20.30.
- Ja kochanie idę muszę jeszcze lekcje odrobić i powiedzieć mamie o dziecku - uśmiechnęłam się na samą myśl, pocałowałam go
- Jutro będę po ciebie - uśmiechnął się
- Ok - zamknęłam za sobą drzwi
Szybko wróciłam do domu. Rzuciłam krótkie ,, Hej ,, do mamy i brata którzy siedzieli w salonie. Pobiegłam na górę.
- Dziewczyny za 10 minut u mnie was widzę - krzyknęłam
Weszłam do swojego pokoju, położyłam się na łóżku i rozmyślałam. Po 10 minutach dziewczyny przyszły.
- Co chciałaś ? - spytała Milena
- Jestem w ciąży ! - uśmiechnęłam się
- Naprawdę ? - spytała Milena, a ja pokiwałam głową
- Będę ciocią - krzyknęła Diana i zaczęłam dziwnie tańczyć

na co my wybuchłyśmy śmiechem.
- No co ? - podniosła do góry jedną brew
- Nic, nic wariatko - poklepała ją po plecach Milena
- Muszę to jeszcze mamie powiedzieć
- To chodź, ja ci pomogę - pociągnęła mnie za rękę Diana
Zeszłam z nią na dół i akurat mama szła do kuchni.
- Mamo ! -wrzasnęłam
- Nie krzycz co się stało ?
- Muszę ci coś powiedzieć, tylko usiądź - uśmiechnęłam się
- Nie będę siadać, słucham ?
- Będziesz babcią
- Żartujesz ?? - spytała
- No nie
- O boże !! Nie spodziewałam że w takim młodym wieku zostanę babcią - zaśmiała się
- Mamo masz 37 lat - zrobiłam dziwną minę
- No to co. Ja mam cały czas 18 lat. - uśmiechnęła się - Umówię Cię do ginekologa
- Dobrze
- No i po co była ci obstawa ? - spytała Milena
- A nie wiem myślałam że będzie wrzeszczeć
- Ej ! Zrobimy sobie dzisiaj dzień filmów ? - spytała Diana
- No dobra, widzimy się za 40 minut w salonie bo ja muszę lekcje odrobić
- Ok - powiedziały równo i zaśmiały się
Szybko odrobiłam lekcje bo miałam ich mało, weszłam pod prysznic, umyłam się, ubrałam się w to :
Zeszłam na dół do dziewczyn które szykowały popcorn i różne słodkie rzeczy. Do godziny 23.00 oglądaliśmy film, potem poszliśmy do siebie spać. 
SOBOTA RANO
Obudziłam się o 10.45 i od razu poszłam do łazienki, Dzisiaj urządzamy sobie piżama party, trzeba skorzystać moja mama poszła do swojej koleżanki na noc,a brat do kolegi także chata wolna. A po śniadaniu jedziemy rowerami w ładne miejsca żeby porobić sobie zdjęcia. Trzeba to uwiecznić. Umyta, pomalowana i ubrana w to : 
Zeszłam na dół, wzięłam jabłko i zaczęłam je jeść, usiadłam na sofie i włączyłam telewizor. Przeskakiwałam z kanału na kanał ale nic nie było, zatrzymałam się na muzyce, pogłośniłam i zaczęłam śpiewać i tańczyć. Wskoczyłam na stół, gdy się odwróciłam zobaczyłam że w progu stoją Diana, Milena, Austin, Ryan i Justin. - Wy mnie oglądacie od samego początku ? - spytałam schodząc ze stołu, a ci tylko pokiwali równo głowami - Przepraszam że musieliście to oglądać, ale jakoś mnie poniosło
- Na drugi raz oszczędź nam tych widoków - powiedział Ryan 
- Wredny jesteś - posmutniałam, podeszłam do Justina i pocałowałam go namiętnie.
  
- Hej - uśmiechnęłam się 
- No witam kocie - wziął mnie na ręce i pocałował.
- No to mamy pierwsze zdjęcie - powiedziała Diana 
- Jakie zdjęcie ? - oderwałam się od niego 
- O takie - pokazała nam,a wyglądało tak :
- Świetne jest - pocałowałam Dianę w policzek 
- Nie dziękuj - zaśmiała się - A tak w ogóle dziewczyny napisałam do końca moją piosenkę - uśmiechnęła się 
- To ty piszesz ? - zapytał Justin 
- To ty nie wiedziałeś o tym ? - spytałam 
- Skąd, zagraj nam - powiedział 
Diana podeszła do pianina, my zebraliśmy się wokół niej. Zaczęła grać i śpiewać swoją piosenkę, Wsłuchiwaliśmy się w każde jedno słowo. Ta piosenka była taka świetna. Było o naszej przyjaźni, o miłości do Ryana i o tym że ma dziękuje bogu że nas ma. 
- To jest piękne - podeszłam do niej i przytuliłam ją mocno 
- Naprawdę ? 
- Ty masz talent dziewczyno - powiedział Justin 
- Oj tam przestań bo się zarumienię 
- To prawda - odezwał się Ryan 
- Misiek ? - spytała Milena 
- Jasne - wykrzyknęliśmy 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejcia :* 
Rozdział krótki, bezsensowny i składający się z prawie samych zdjęć 
Przepraszam was że taki rozdział ale szczerze mówiąc nie miałam kiedy, to szkoła, to korki z matmy, to musiałam w domu pomóc, to mnie przerasta z już i nie wiem czy nie skączyć bloga, choć jest to moja pasja i kocham pisać, ale mam tyle na głowie że nie mam kiedy pisać. Teraz jest trochę wolnego od szkoły to może postaram się coś wymyślić, także do zobaczenia w następnym rozdziale, nie wiem kiedy 
13 komentarzy = Rozdział 
Mój ask jak coś to zadawajcie pytania ja na pewno odpowiem :
http://ask.fm/Oliwiaa06


11 komentarzy:

  1. Świetny:)
    Czekam na next !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i prosze nie kończ z blogiem ! Prosze czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ufbudkfbifcvj lofffka forever!!! Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  5. Fygffgggfghghhg czekam na next ! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko <3 czekam nn<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Boszz! Ty masz dar do pisania <3<3<3 jesteś boska <3<3<3 kochm Twojego bloga <3 i czekam na next <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozdzial kobieto ty masz dar do pisania <3<3<3<3 kocham <3 czekam nn <3

    OdpowiedzUsuń