poniedziałek, 20 stycznia 2014

Liebster Award



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." 

Nominuje : 


Pytania od Aga N :
1. Co denerwuje Cię w ludziach ? 
Pewność siebie i uważanie się za najpiękniejszą, najmądrzejszą na całym świcie
2.Twoje największe marzenie ?
Moim marzeniem jest pojechać na koncert Justina Biebera i porozmawiać z nim, powiedzieć ile dla mnie zrobił 
3. Masz jakąś myśl która cię ostatnio dręczyła ?
Może wydawać się to głupie ale myślałam nad tym czy Justin robi to drugie ( wiecie o co mi chodzi ) wiem jestem głupia bo myślę o takich rzeczach 
4. Jaką magiczną moc chciałbyś/ abyś posiadać ?
Strzała amora <3
5. Lubisz wyróżniać się z tłumu ?
Nie !
6. Masz jakąś fobię ?
Tak np. jak nie mam telefonu w kieszeni zaczynam panikować i krzyczeć.
7. Co cenisz w ludziach ?
Dużo rzeczy np. szczerość nie których
8. Ile miałaś/eś lat kiedy się pierwszy raz zakochałaś ?
Hmm ... może z 8 nie wiem nie pamiętam naprawdę
9.Wierzysz w miłość ? Uzasadnij
Tak wierze bo miłość jest to takie piękne uczucie. Warto w nią wierzyć. 
10. Twoje 3 ulubione cytaty ?
- ,, Dziwne jak człowiek którego kochałaś zmienia się w kogoś kogo tylko znałaś ,,
- ,, Nie mów mi kim jestem.To ja powiem ci kim jestem ,,
- ,, Mówisz  że to koniec. Koniec między nami. Stoimy obok siebie, niczym ktoś nieznany. Lecz ja cię wciąż pamiętam, wciąż nosze cię w mym sercu. Nigdy nie zostawię, nie sprzeciwie się uczuciom ... ,,
11.Czy masz jakieś sekrety o których nikt nie wiem ?
Tak mam 


Pytania od Agatka Kawala :
1.Jakie jest twoje hobby ?
Pisanie opowiadań i taniec 
2.Co robisz jak masz doła ?
Włączam muzykę na fula i odgraniczam się od świata 
3.Z jakich portalów społecznych korzystasz ?
Facebook, Ask 
4.Masz rodzeństwo ?
Tak młodszego o 7 lat brata. Ehh 
5.Jakie są twoje ulubione piosenki ?
Masz dużo ulubionych piosenek i nie będę tu wymieniać bo bym mogła godzinami wymieniać
6.Jaka był najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś ?
Nie przypominam sobie 
7. Dlaczego założyłaś bloga ?
A więc tak. Z ciekawości, czy ludziom spodobają się moje opowiadania. Zaczęło się to od pisania razem z moją przyjaciółką w zeszycie opowiadania. Moja BFF miała własne i ja miałam. Gdy napisaliśmy ileś tam rozdziałów wymienialiśmy się zeszytami i czytaliśmy,a potem ocenialiśmy. Aż nie wpadłam na pomysł. Czemu by tu nie założyć bloga i tam pisać te opowiadania zamiast w zeszycie ? Powiedziałam wszystko mojej przyjaciółce ona była tym pomysłem zachwycona i tak zaczęliśmy. Tak więc założyłam go z czystej ciekawości. :))
8. Dlaczego warto marzyć ?
Bo marzenia się mogą spełnić tak jak Justinowi się spełniły tak też tobie mogą się spełnić. Never Say Never and Believe 
9. Co jest ważniejsze, uroda czy intelekt ?
Intelekt ponieważ nie zwracamy uwagi na urodę bo mamy to głęboko gdzieś, ale zwracamy uwagę co ma w środku i czy nie jest jakiś/aś głupi jak but u lewej nogi, a czy jest mądry/a i czy da sobie radę z czymś. 
10. Jakie kraje chciałabyś zwiedzić ?
Na pewno Amerykę ( chodzi mi tu o Los Angeles :D ), Hiszpanie, Francję ( mam na myśli Paryż ) 
11. Ulubiony cytat ?
Na górze znajdziesz 3 nawet :D 


Pytania od Justin B :
1.Gdybyś miała okazje porozmawiania ze swoim idolem co byś mu powiedziała ?
A więc tak powiedziałabym mu jak bardzo go kocham , ile dla mnie znaczy i wgl że odmienił moje życie :D
2. Jakie są twoje zainteresowania :
Taniec
3. Kto cię inspiruje ?

4. Jakie jest twoje hobby ?
Na górze znajdziesz ^ 
5. Wymień 5 blogów które czytasz ?
1.http://youbringoutmywildside.blogspot.com/
2.http://karla-justin-ichhistoria.blogspot.com/
3. http://opowiadaniazjustinembieberem.blogspot.com/
4. http://seven-years-ago.blogspot.com/
5.http://you-left-me-alone.blogspot.com/
i jeszcze więcej 
6.Ulubiona piosenka ?
Nie mam swojej ulubionej słucham co mi wpadnie w ucho 
7. Ulubiony sport ?
Siatkówka 
8. Wierzysz w miłość ?
Tak :**
9.Masz przyjaciela/przyjaciółkę ?
Tak mam 
10.Masz rodzeństwo ?
Mam brata 
11. Cytat który jest dla ciebie jakoś szczególnie ważny ?
Nie mam takiego, dużo jest cytatów co coś dla mną znaczą ale nie mam takiego jednego 


Moje pytania :
1. Jakie są twoje postanowienia noworoczne ?
2. Co ci się najczęściej śni ?
3. Ulubiony kolor ?
4. Dlaczego założyłaś bloga ?
5. Masz chłopaka/ dziewczynę ?
6. Ulubione zwierze ?
7. Jakieś zagrożenia na półrocze ?
8. Na co zwracasz największą uwagę, gdy poznajesz nowego osobę ?
9. Jakie miasto uważasz za najpiękniejsze na świecie ?
10. Czego nie da się wybaczyć ?
11. Jaki jest twój ulubiony cukierek ?

2 komentarze: